tirsdag 29. april 2008

Fredag 25/4 > Bursdags- og paparazzi-dagen.

'eei! :D
Så er det fredag igjen, den siste skole-dagen i uka.
Idag var skolen ganske okay, og det var mange som kommenterte den nye frisyren min. Det var funny. Tusen takk for alle de fine kommentarene, folkens. <3 (:
Btw, så har faktisk Bendik Andreas Støkkan, Sander Valde og John Storø bursdag! Happy them liksom. :D Alle ble 16 år, ja. :)
Etter skolen, så tok jeg bussen til byen igjen, fordi jeg skulle på sentralbanestasjonen, og bli hentet av pappa. Så sto jeg på sndre siden da, og han kjente meg ikke igjen. Haha, da lo jeg. :D
Men så kjørte vi til ferge-leie, og sto der og venta fra halv fire, også ca. klokken fire, kom det en fyr fra Adressa og intervju'a oss, fordi det skal komme tre ferger osv. xD Også tok han bilde. Det var gøøy! :D
Ellers spiste jeg to is, og når vi kom hjem satt jeg, pappa og stemoren min og så på tv resten av kvelden.
Good night. ;)
<3

Ingen kommentarer: