tirsdag 29. april 2008

Torsdag 24/4 > Frisør-dagen ! :D

Hei alle sammen. :)
Det er faktisk 6 dager siden jeg skrev sist, så nå må jeg ta en liten oppdatering. ;-D
Jeg begynner med Torsdag 24/4. ;
Idag var jeg også syk, men jeg valgte å dra på skolen i en halvtime, for så å dra ned til byen for å dra til tannlegen. Jeg var til tannlegen, med en vond hals, et vondt hode, en stiv og støl kropp og en nese som rant, og tannlegen tok absolutt ingen hensyn! Når jeg for derifra, så hadde jeg i tillegg vondt i selve munnen! :O Jaja, så derfor tok jeg bussen hjem. Jeg slappa av, og 14.50 tok jeg bussen til byen igjen. Jeg hadde nemmelig frisør-time! :D Jeg satt der fra halv fire, til nesten halv åtte! Men jeg både farva og klipte håret mitt da. Det ble über-kult! :D Så nå er det kort bak, og langt foran. Altså, jeg har en bob-frisyre. Akkurat som Rihanna. ;-D Og farven ble da selvfølgelig blond. :)
Takker og bukker for meg. :D
< 3

2 kommentarer:

Bjørn! sa...

: D
håret ble drit nais : D <3
Just like first price, bare nais price :D

Stallvik sa...

aw, thank you cutie :D
< 3 :D