onsdag 23. april 2008

Kjeks-dagen.

Hei! :)
Idag er det onsdag, og jeg er stiv og støl i kroppen etter igår. Jeg er også veldig tett i nesa, + at halsen dreper meg snart. Jeg får ikke til å gå ned trappene engang, og dette problemet frustrerer meg syykt.. :/

Men ja, det er som sagt onsdag idag, og jeg har vært på skolen. Yay me liksom. ;P

Idag på skolen, fikk jeg kjeks av Joachim Alseth, eller "Alseth Klosett", som hans nåværende kallenavn er. Jeg liker Alseth, men jeg liker han ikke fordi. Idag var han sånn der dum fyr man ser på film. Fordi Rebekka Hole Rønning skulle rulle kjeks-pakken over bordet så han fikk den, men så fikk den litt for stor fart, så pakken rulla ned på gulvet.. Også mens pakken rulla over bordet, datt det ut en kjeks, som Alseth tok opp og spiste, som om ingenting hadde skjedd. Og han så så dum ut. Det var så komisk, og alle begynte å le, ihvertfall jeg. Alseth gikk også idag og kommenterte at jeg hadde skrevet "susje" istedet for å skrive "dusje" i gårsdagen`s innlegg. Men det er nå tatt hånd om, og det er da altså fikset. :)


Ellers idag, gikk jeg og plaga Andrè Minde, ved å kalle han "Minde Pinde." Da sa han jeg lignet lillesøsteren hannes. Og det var ikke positivt ment, det fikk jeg underskrevet. Folk er så greie mot meg, at jeg nesten får frysninger på ryggen! :)

Ha en ellers så fin dag! ;)


Dette er Joachim Alseth og den berømte kjeks-pakken. Alseth er en merkelig skapning som går på denne jord i frakk, og svart/hvitt hår. :)
Fotograf; Sara Elise Stallvik Aalberg. ^^