tirsdag 22. april 2008

Tjohei.

Hei alle sammen. :D
Velkommen til min blogg. Denne blogg-greia var det faktisk Martha Horrigmo (marthaifartha.blogspot.com) som fikk meg til å lage. Det er litt kult da. Eller, Martha er kul :)

Jeg må få meddele at jeg er kjempe sliten, og har veeldig vondt i halsen etter gymmen idag. Vi hadde tolv-minutter'n. Jeg er seriøst sikker på at jeg kjente blodsmaken i munnen etter det asså, og svetten rant nedover ryggen min ;O Men vi hadde det ganske chill på skolen etterpå da, med sol-dag og greier. Satt og sola oss og spiste frukt; That's life. :D Bendik Andreas Støkkan kalte meg faktisk saupstads svar på Paris Hilton idag. Haha, jeg er såå fresh liksom (H)

Og hvis du lurte, ja, jeg har ordet "tjohei" på hjernen. Det har jeg fått ett par kommentarer for, men jeg kan bare ikke slutte å si det. Det er i hodet mitt hele tiden. "Tjohei".

Men nå har jeg tenkt å avslutte.
Jeg har tenkt meg entur i dusjen, før det er en ny episode av "frustrerte fruer". Jeg er hektaa! :D
Så, au revoir, og takk for meg for denne gang. :)
tjohei. Sara wannabe Paris Hilton ;-D

Ingen kommentarer: