tirsdag 29. april 2008

Rydde-dag.

Hellow. :)
Idag er det tirsdag som sagt, og jeg har hatt blogspot.com i en hel uke. ;)
Jeg har hatt en o.k. dag, selv om vi begynte 08.15 og sluttet 15.30. Vi begynte med to timer gym, og sluttet de to siste timene med gym. Omg, så slitsomt. -.- Men det var ganske chill. Jeg og Bjørn Andreas Fjelle valgte å springe, eller gå (A), istedet for å ha volleyball. Tjoheei. :D
Når jeg kom hjem, så dusjet jeg og så skulle jeg til å barbere leggene mine, med sånnder engangs høvvel, også prøvde jeg da. Men det ble ikke barbert da, og jeg bare "ok?" Så viste det seg sånn at jeg hadde glemt å ta av forseglinga! Haha, gad da ble jeg frustrert! Ellers resten av dagen, kom farmor å spiste middag hos oss. Hun sa også at jeg var fin på håret. :D Vi hadde såå god middag idag; rullekebab! NAAAM! <3 Og nå lukter jeg hvitløk. Yay me. -.-
Etter dette, så jeg frustrerte fruer, og nå skal jeg legge meg.
Natta folkens. =)
<3

Ingen kommentarer: